Automatische campagnes
Persoonlijke e-mails op basis van gedrag van je ontvangers.
Sterke nieuwsbrieven
Volledig in jouw huisstijl en juiste aflevering gegarandeerd.
Dynamische content
Communicatie afgestemd op het profiel van je ontvangers.
Werk eenvoudig en snel met My Mailer
Maak eenvoudig en snel succesvolle campagnes in eigen huisstijl.
Geen duizenden moeilijke functies, maar alleen dat wat je echt nodig hebt om jouw klant te bereiken en te laten converteren.
Drag & drop editor
Versleep hele rijen of individuele blokken. Sleep afbeeldingen vanaf je bureaublad in je nieuwsbrief. Kopieeër en structureer alles eenvoudig.

Onze Tarieven
My Mailer is een gebruiksvriendelijke, complete en betaalbare email marketing software. My Mailer kan op maandelijkse basis worden afgenomen en jaarlijks.
Bij jaarlijkse betaling krijgt u 15% korting.
Mooie responsieve e-mails
Naast het belang van een goede inhoud en layout van de email is het belangrijk dat de klanten de e-mails op elk apparaat goed kunnen openen. Meer dan de helft van alle e-mails wordt bekeken op een mobiel apparaat. Met het gebruik van My-mailer zullen de mails er geweldig uitzien en te openen zijn op alle apparaten, van webbrowser tot mobiele telefoon en tablet.
Eenvoudig importeren van contactenlijst
Het toevoegen van contacten is snel en gemakkelijk. U kunt contacten één voor één aan uw lijst toevoegen, een hele lijst tegelijkertijd of gedeeltelijk importeren om zo de gewenste gegevens en kolommen op te nemen - de keuze is aan u.
Dynamische inhoud en personalisatie
Een e-mail met gepersonaliseerde informatie is interessanter voor uw lezers. Of het nu een vermelding is van de naam of een dynamische e-mail waarbij wordt aangezet tot actie. Met My-mailer kunt u de inhoud dusdanig aanpassen op de verschillende doelgroepen, op deze manier bouw je een band op met de lezers.
Geavanceerde selectie
Met de selectie kunt u specifieke berichten verzenden naar bepaalde doelgroepen binnen uw lijst. Deze selectie wordt gemaakt op basis van alle informatie die uw abonnees gedeeld hebben, ook de acties van de contacten kunnen geanalyseerd worden, of ze nu ergens wel of juist niet op geklikt hebben. Op deze manier kunt u berichten op maat sturen naar een specifieke doelgroep aan de hand van de voor u belangrijke criteria.